Tisdag 14/12-10, 10 dagar kvar till julafton!

Någon mer än jag som kollar på julkalendern? Tycker den är ganska rolig faktiskt, har sett alla avsnitt, dom man missar på TV kollar man på SVT play :D

Måns Gahrtons (som skrivit julkalendern med Johan Unenge) son går i min klass, och idag var han och hade författarbesök i skolan, var ganska kul att få höra faktiskt, han har tillsammans med Johan skrivit t.ex Adam & Eva, Ronny & Julia och Hotell Gyllene Knorren (julkalendern!). Sen har vi haft gympa, språk, matte och NO också. På NOn kollade vi på några tråkiga filmklipp, det enda vi får göra nu när Malin är borta, men det är rätt skönt, är ju ändå sista hela veckan innan lovet!

Och sen tänkte jag posta lite bilder också från i somras, enjoy :)
Ovan: från bron mellan Stora och Lilla Askerön
Ovan: Min kusin Nicke som spelat en match på Gothia och nu är redo för en fika med kusinerna!
Ovan: Karin, mammas syster och Nickes mamma, sitter och hejar på läktaren, GAIS flaggan syns i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Niclas

jävlar vad sjukt snygg den där bilden på bron är

2010-12-18 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0