Exclusive

Var och såg Tron: Legacy på SF i sickla med mina kusiner igår kväll, dom har åkt hem nu :( Filmen va riktigt bra tycker jag, den kändes inte som 2 timmar. Men när man kom in innan filmen började va det musik på och lampor på sidan, och filmen började utan reklam när låten va slut, det har jag aldrig vart me om förut! Kanske så är det för att det va länge sen jag va på bio eller så va det kanske för filmen, de som gjort låten som var när man gick in har också gjort soundtrack till filmen, men hursom så va det nice! Berätta om mig själv ska jag göra snart, måste fundera lite på vad jag ska skriva! Så länge kommer här en bild vi tog till mormor i julklapp på oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0