Megamind

Idag har jag inte gjort så mycket, åkte till sickla och forum för att bli av med lite pengar i rean men gjorde bara av me 49:- från ett presentkort på Clas Ohlsson.. I tisdags så var jag och min syster på bio med mina stockholms kusiner, det var julklapp till oss från dem. Vi såg Megamind, den va ganska rolig haha men vi va dom överlägset äldsta där bortsett från föräldrar, men jag reagerade på att dom sa att tomten och påskharen inte finns fastän massa små barn va där och såg den! :O Och precis när vi köpt popcorn och sånt tappade Cissi popcornen precis vid disken men hon fick en ny, och Patrick sa att hon va klantig, men sen lyckades Patrick slå ut sina popcorn i salongen, han bad om nya och fick men så spillde han ut dom också... den gången vågade han inte fråga om nya haha. Här kommer en trailer för megamind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0