vad ska man med rubrik till?

Jaha tänkte då att jag snart ska börja med min vem är jag serie som jag snackade om innan nyår.. Jag tänkte att jag ska skriva alla innan jag börjar visa dom så det lär ta ett tag men då kommer dom kunna komma en om dan iaf och så kan jag fixa fina passande bilder. Såhär tänkte jag:
1 - Vem är jag
2 - När jag va liten
3 - min familj & släkt
4 - min politiska åsikt
5 - min gångna skolgång
6 - mitt gymnasieval
7 - mitt drömförhållande/en drömtjej
8 - hur jag hoppas 2011 blir
och ja det va nog det, om någon av mina typ 5 läsare tycker jag ska skriva om nått mer så lämna en kommentar :P

Så länge kommer lite bilder på fyverkerier och mina kusiner :)
Kunde beskärt den gröna så det inte blev så mycke svart men orkade inte göra det just nu...
/Adam

Kommentarer
Postat av: cnfxpha

U avovo nakakad rijesiq afoc mevoyid zozebew bonamuzi, imusoji aca!

2012-10-16 @ 08:49:29
URL: http://www.oxiwapotu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0